середу, 12 лютого 2014 р.

Моодуль 3. Рефлексія

 За допомогою цього модуля я спробувала проаналізувати переваги методу проектів у процесі навчання учнів, зокрема детальніше ознайомилася з пропонованими в версії 10 навичками 21 століття. Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме:
  • зясувати вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
  •  обговорити з колегами у групі навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів;
  • сформулювати навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
  • сформулювати завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності.
          Також я продовжувала заповнювати план вивчення теми. Цей модуль допоміг мені осмислити що таке ключові запитання та як їх формулювати. Я обрала тему свого проекту. Мені вдалося сформулювати ключові запитання, більш точно сформулювати завдання для учнів (їх діяльність). Складною частиною проекту для мене залишаеться окреслення чітких навчальних цілей. Дуже корисним для мене було знайти відмінності наукового дослідження від навчального. Вірю, що все в нас буде добре!

Немає коментарів:

Дописати коментар